Pages

22.2.15

GETTING READY FOR SUMMER!






Czas pomyśleć o lecie!!!

Dzisiaj znów trochę o sporcie, czyli o jednej z moich pasji...

Nie wiem jak wy, ale ja już czuję zbliżającą się wiosnę, dlatego też postanowiłam zabrać się za przygotowania do tego cudownego czasu.
 Jestem fanką zdrowego trybu życia oraz promotorką uprawiania sportu!
 Zimowy okres nie sprzyja odchudzaniu czy intensywnemu ćwiczeniu, ze względu na brak słońca i brak energii. Wolimy raczej obejrzeć dobry film, popijając gorącą herbatę, niż lecieć na siłownię. To jest absolutnie zrozumiałe i musimy pogodzić się z faktem, iż zimą zazwyczaj kumulujemy trochę tłuszczyku i nie kontrolujemy aż tak dokładnie tego co jemy. Potrzebujemy więcej energii, więc sięgamy po cięższe potrawy oraz słodycze.


Moją zgubą jest czekolada oraz ciepłe, razowe pieczywo z masłem! Takich grzechów żywieniowych popełniłam sporo, więc podejmuję wyzwanie sama ze sobą i zaczynam trzymać zdrową dietę oraz ćwiczyć przynajmniej 5 - 7 razy w tygodniu - ( 3 treningi z trenerem i 2 sama - treningi biegowe ) oraz dwa dni - joga.
 To moje postanowienie na następny miesiąc!
 Mam nadzieję, że  już niedługo będę mogła się pochwalić efektami tej pracy! :)

Muszę się wam przyznać, że zimą przybyło mi 2 kg i mimo tego, że odżywiam się zdrowo ( oprócz grzechów :) ) to nie udało mi się utrzymać wakacyjnej wagi. Postanowiłam to zmienić i razem z moją trenerką Kasią Wolską zaczynamy ostre treningi, a ja przekazuję wam dziś to czego nauczyłam się przez ostatni rok trenując z Kasią oraz swoje pomysły na rozciąganie częściowo zaczerpnięte z tańca, a częściowo z jogi.
Ze względu na brak czasu oraz chęci na wyjście z domu postanowiłam skorzystać z domowego garażu i stwierdziłam, że każde miejsce jest dobre na trening! Trzeba tylko chcieć i mieć cel! 
Moim celem jest -2kg oraz zarażenie Was swoją pasją do sportu!
Mam nadzieję, że mi się to uda! 

Przed każdym treningiem zawsze robimy krótką rozgrzewkę - np.bieżnia, skakanka, rowerek.


I zaczynamy!

 Oto kilka moich ulubionych ćwiczeń na brzuch. Każde z nich zawsze wykonujemy przez 1 minutę. Z podanej listy możecie wybrać sobie 5 ćwiczeń i zrobić 3-5 serii. 

Niektóre poniższych ćwiczeń angażują całe ciało do pracy, dlatego warto je wprowadzić w stały plan treningowy! 

  • krótkie spięcia brzucha, kręgosłup lędźwiowy cały czas przyklejony do maty
  • ręce proste, spięcia brzucha do pełnego podniesienia
  • spięcia brzucha - skosy
  • kołyska
  • unoszenie bioder do góry
  • kołyska - skosy
  • plank - utrzymanie ciała w pozycji deski na przedramionach przez minutę
  • plank boczny - utrzymanie ciała w stałej pozycji i unoszenie wolnej nogi 
  • deska - utrzymanie ciała w pozycji deski na dłoniach i schodzenie na przedramiona


Po intensywnym treningu brzucha polecam Wam jeszcze zrobienie cardio - czyli np.bieżnia, skakanka, rowerek ok 30-45 min. Jeśli nie macie czasu lub siły na dalszą część treningu, nie zapomnijcie o rozciągnięciu mięśni. 

Do dzieła dziewczyny!!!

 Która z Was podejmie wyzwanie i razem ze mną pokona zimową niechęć do sportu?
 Jeśli tym postem dałam Wam motywację to podzielcie się ze mną swoimi wynikami po miesiącu pracy nad swoim ciałem. A ja obiecuję co tydzień dawać Wam nowe ćwiczenia, by motywować oraz zaszczepiać w Was chęć do sportu i zdrowego stylu życia!

Moje życie to moje pasje!

 LOVE Fashion, LOVE Dance, LOVE Body, LOVE Food, LOVE Travel, LOVE People.

LOVE you,
 Ewa.


1. ABS!!!















































2.Stretching!!!


















All clothes and shoes NIKE



_______________________________



Time to start thinking about summer time!!!

Today again a little bit about sport, one of my passions ...

I don’t know about you, but I already feel like spring is coming soon, so I decided to get on with some preparations for this wonderful time. I am a fan of healthy lifestyles and an avid sports promoter! Winter time doesn’t really motivate anyone to lose weight or do intense exercise, due to the lack of sunshine and lack of energy. We would rather watch a good movie, sip on hot tea and relax, rather than go to the gym. It is absolutely clear and we have to accept the fact that in winter we usually stack up on a little bit of extra fat and we do not control exactly what we eat. We feel like we need more energy, so we tend to choose heavier dishes and sweets.

Hence I start now my yearly bane of chocolate and warm, wholemeal bread with butter! Such habits ain’t good for us anyway, so I take up this challenge and I will start to keep a healthy diet and exercise for at least 5 - 7 times a week - (3 workouts with my personal trainer and 2 on my own - training cross country) and two days per week - yoga. That's my resolution for next month! I hope I can be proud of the effects of this routine soon! :)

I have to admit to you that I gained 2 kg during winter time, and despite the fact that I eat healthy (except for one or two odd snacks every now and then :)) I was not able to maintain my weight. I decided to change that, and together with my trainer Kasia Wolska we started some really strong workouts, and I will share to you today what I have learned over the last year training with Kasia, and my ideas for stretching which are partly taken from dancing, and partly from yoga.

Due to lack of time and motivation to leave my home I decided to take advantage of my own house garage space and found that every place is a good to do workout! You just need motivation and set an objective for yourself!
My goal is to lose 2kg and I am now trying to infect you with my passion for sport!
I hope I succeed!

Before each workout always do a short warm-up, e.g. hit the treadmill, a jump rope, or a bike.


And here we go!

Here are some of my favorite exercises for your abs. Each always performed for at least 1 minute. From the list you can choose a group of 5 exercises and do 3-5 sets of each one.

Some of these exercises involve the whole body to work, so these should be entered in the permanent training plan!

  • 60 degree crunch,  lumbar spine all the time glued to the mat
  • abdominal crunch to fully lift 
  • abdominal crunch with crossed leg and rotation 
  • revers crunches
  • toes to celling hip rise
  • revers crunches with rotation
  • plank 
  • side plank leg lift  
  • high-to-low plank walk-downs


After an intense ab workout I would recommend you still to do some more cardio - that treadmill  jumping rope, or bike for about 30-45 minutes. If you do not have the time or strength for the rest of your workout, just don’t forget to stretch your muscles.

To the workout girls !!!

Which one of you will take up the challenge and with me overcome this reluctance to do sports during winter time?
If this post gives you the motivation you need please share with me your results after a month working your body out with these guidelines above. And I promise to give you every week new exercises to motivate and infect in you the desire to follow a sporty and healthy lifestyle!

My life is my passion!

LOVE Fashion, LOVE Dance, LOVE Body, LOVE Food, LOVE Travel, LOVE People.

LOVE you,
Ewa.


1 comment:

  1. No startujemy, ja też już się biorę za swoją sylwetkę, bo przecież wiosnę czuć :D

    ReplyDelete

Copyright 2000 - by Ewa Szabatin| Layout by Studio O2Art based by KotrynaBassDesign | Wszelkie prawa zastrzeżone.